Nürburgring

Nürburgring

Nürburgring

Quiddelbacher Höhe

Quiddelbacher Höhe

I auta umí létat a umět to musí i jejich piloti. Pokud chcete skončit opět na všech čtyřech kolech můsíte těsně před odlepením přidat plyn a během letu ho držet. V žádném případě nesmíte brzdit, nebo zatáčet. Čím delší skok, tím obtížnější brzdění před následující dvojitou pravou.
Quiddelbacher Höhe

Quiddelbacher Höhe - těsně po dopadu

Klasický bottom-out (jak se to řekne česky ?) Však Ferrari něco vydrží...
Fuchsröhre

Fuchsröhre

Prudké klesání se sérií rychlých zatáček. V údolí se trať najednou láme opět vzhůru.
Fuchsröhre

Fuchsröhre - před Anenauer Forst

Přetížení je ohromné, vůz je plnou silou tlačen k zemi. Bottom-out v rychlé levé znamená, že pravděpodobě mineme brzdnou zónu a v následující ostré levé vyletíme z dráhy.
Ex Mühle

Ex Mühle

Krátké, velmi prudké stoupání, ostře zakončené právě uprostřed zatáčky.
Karoussell

Karoussell

Hlavně nesjet mimo klopení...
Eis Kurve

Výjezd z Eis Kurve

Co nás asi čeká za kopcem ?
Eis Kurve

Výjezd z Eis Kurve

Pohled z kokpitu, pilot nic nevidí. Za vrcholkem se trať stáčí ostře vlevo, ale zatočit musíme jěště předtím.
Eis Kurve

Levá za Eis Kurve

Těsně za vrcholem.
Pfanzgarten

Mezi Pfantgarten a Schwalbenschwantz

Podle Nikiho Laudy jedno z nejtěžších míst. V zatáčce najednou dráha prudce klesá a vůz nikdy nedopadne na všechny čtyři najednou.
Antoniusbuche

Antoniusbuche

V zatáčce, všechna čtyři ve vzduchu, 287 km/h. Pokaždé zkouška odvahy.